Wednesday, April 21, 2010

Πού ΄ναι η μπάλα;

Εχάσαμε την. Έτο που ένι. Ένιξερω. Έχει ένα φίλο μου (Κυπραίο) που εδώ τζαι κάτι εβδομάδες επιμένει να κάμουμε έρουταν. Σεχ, ας πούμε. Εν με θέλει, ούτε κρυφά ούτε φανερά, απλά πιστεύει ότι αφού είμαστε δύο healthy individuals που εν έχουν σχέση με άλλο άτομο τζαι απολαμβάνουν το σεξ, γιατί να μεν εκμεταλλευτούν ο ένας τον άλλο τζαι να περάσουν καλά; Εν ξέρω αν θα το εσκέφτουμουν σε περίπτωση που εν ήταν ο συγκεκριμένος τύπος που, φράνκλι, δεν μου αρέσκει, αλλά έτσι τζι αλλιώς βρίσκω το λίγο ανησυχητικό.

Δηλαδή πρέπει να μπλέξουμε τα μπούτια μας ούλλοι με ούλλους να πνάσουμε; Να θωρώ τον άλλο την επομένη τζαι να ξέρω ότι εψές είδα τον τίτσιρο τζαι είδε με όπως με εγέννησε η μάνα μου, αλλά εν ούλλα οκ επειδή είμαστε κουλ; Εν εννοώ ότι ήταν να παρανοήσω. Μάλλον το αντίθετο. Εν να ήμουν πολλά άνετη, τζαι μπορεί τζαι τσας πιο γαλήνια (the day after feeling of euphoria, ένα πράμα). Αλλά τζαι τούτο αγχώνει με λλίο. Το ότι μάλλον εν έτσι που θα ένιωθα. Ότι εν θα με έκοφτε. Αλλά πάλε κάτι σταματά με. Τούτο εν καλό.

Φυσικά τζείνον εν τον σταματά. Σε σημείο που εψές απλά εζήτησε μου, μιας τζαι εν θα κάμουμε τίποτε, να μου πιάσει το βυζί μου. Τζαι έφαε τον πάτσο. Πολλάκις.

Εν έχω κάτι εναντίον του casual σεχ, νομίζω τζείνο που με εξενέρωσε παραπάνω εν ότι έχω κανόνα να κρατώ τους φίλους μου μακριά (εκτός και αν εν ο έρωτας της ζωής μου, ή αν νιώθω απλά έτσι την συγκεκριμένη στιγμή) τζαι τούτος επέμενε. Εν το βρίσκω εξάιττινγκ ρε φίλε να μεν φλερτάρουμε τζαι να μεν έχει παιχνίδι τζαι build-up τζαι απλά να έρκεσαι να με καλείς στο υπνοδωμάτιο σου. Τζαι το άλλο που με ενόχλησε εν ότι τζείνος εν μπορεί να κατανοήσει την απάντηση μου: "Απλά εν θέλω."

Το χειρότερο εν ότι έκαμε μου ακόμα ένας φίλος μου ανήθικη πρόταση μια νύχτα που είμασταν έξω τζαι ήταν λλίο πάστα ποτά του, χρησιμοποιώντας την φράση: "Στα φιλικά μπαίνουν τα καλύτερα γκολ!" Εν θα μπουν καθόλου γκολ, ντουντ. Η μάππα εχάθηκε.

1 comment:

  1. Πέτου παρέα ότι εν οφσάϊτ τζαι ακόμα τζι αν μπει γκολ εννάν άκυρον. Άσε που εννα προκληθούν τζαι επεισόδια! Οπόταν άϊστον να προπονείται μόνος του ώσπου να έβρει παρέαν για δίτερμα

    ReplyDelete