Wednesday, September 9, 2009

Η καλή φάκκιν μέρα που το πρωί φαίνεται

Έξοδος εψές πάλε. Πάντα νομίζω ότι εν να καταφέρω να ξυπνήσω την επομένη. Ζεν Φιούσιον για all you can eat sushi, τζιαι... εσηκωστήκαν οι τρίσηες μου ίσια πάνω όταν έμαθα την τιμή. 30 ευρώ για σχεδόν χαλασμένο ψάρι τζιαι αρκετά περιορισμένο μπουφέ, που αν δεν τους εκάμναμε τη χάρη να το φάμε ήταν να καταλήξει στους κάττους. Τέσπα. Με την σόγια έγινε οκέι. Μετά Οκτάνα, κρασί, τζιαι φουρ σπίτι. Φέφκουν δύο φίλες καλές σήμερα, και τη μια θα κάμω κάτι μήνες να την δω, οπόταν χαλάλι οι λλιόττερες ώρες ύπνου.

Αλλά, άμα ξυπνάς έτσι, εν λογικό να σε πιάει ο πέλλαρος.

Ξυπνητήρι 7:40. Σνουζ. 5 λεπτά. Σνουζ. Ακόμα 5. Σνουζ. "Έχω το τωρά." Αννοίουν τα μμάθκια μου τζιαι εν 8:08. Ξεκινώ δουλειά 8:30, τζιαι θέλω περίπου 15-20 λεπτά να πάω γραφείο, τζιαί αλλό 5 να σαστώ, στες καλές μου. Εν ήταν οι καλές μου σήμερα. Άμαν εξέμπλεξα το κολιέ που ήθελα να φορήσω που τα άλλα που ήταν τζιαμέ, ήβρα το φουστάνι μου μέστο ερμάρι που αποφάσισε να χωστεί (αν τζιαι τις προηγούμενες 3-4 μέρες εθωρούσα το ΣΥΝΕΧΕΙΑ μπροστά μου), έφκαλα την πλάτη μου επειδή έπιασε με ο πέλλαρος τζιαι έκαμνα σπαστικές κινήσεις, το σάνταλο μου αποφάσισε να μεν κλείσει εύκολα, τζιαι ήβρα τζιαι ούλλους τους αργόσχολους μπροστά μου μές τον δρόμο, έφτασα δουλειά. Επάρκαρα μέστο χωράφι που εβάλαν μια μπάρρα του Καραμοντάνη τζιαι εμεταμορφώθηκε σε πάρκινγκ, τζιαι ήρτα βουρητή πάνω.

Α, τζιαι ανακάλυψα ότι ένας φίλος μου μάλλον ε(ξανα)τράμπαρε μου τον αναπτήρα μου. Ανάγκασε με να στείλω hate message πρωί-πρωί.

Καλή σας μέρα.


Υ.Γ. Τι στο καλό;
http://www.guardian.co.uk/world/2009/sep/07/germany-aids-advertisement-hitler-stalin

Y.Γ. 2 Αποκλείστηκε ο Murray που το US Open. Να πελλάνουν οι Εγγλέζοι.

3 comments:

  1. ξυπνητηρι στις 7.20 για μενα.
    σε νιώθω για τα κολιε.ατιμο πραγμα οι κόμποι...!

    ReplyDelete
  2. Σοβαρά, αν πιάσεις μια μάτσα κολιέ ή σύρματα ξεμπλεγμένα τζιαι τα βάλεις σε ένα συρτάρι τζιαι ξαναφκάλεις τα σε μια εβδομάδα, εν να φκουν δεμένα ναυτικός κόμπος.

    ReplyDelete
  3. pollopaiti ise trella...sannan j akouo me emena!!sibasxon 2 k ego ime tsas ipoxondria!!

    ReplyDelete