Friday, September 11, 2009

Ουάου!

(high dose of sarcasm to follow)

Α τζιαι μιας τζιαι εσυνάφερα το, IT'S SARCARSM, NOT IRONY, μαδερφάκερς!

Το λοιπόν. Το λεγόμενο ουάου φάκτορ εξεκίνησε δυναμικά σήμερα, κάμνοντας την παρουσία του που τον ύπνο μου. Την πολύτιμη ώρα του ύπνου μου. Αλλά τζείνο εθυμήθηκα το πιο ύστερα, σαν οδηγούσα, γι'αυτό τα 'Ουάους' θα τα πάρω με τη σειρά που τα εκατάγραψε ο εγκέφαλος μου.

Ουάου Νο.1: Ξυπνώ τζιαι το αμπαζιούρ μου ήταν σβηστό. Ναι, τζοιμούμαι με αμπαζιούρ τη νύχτα, αλλά μόνο στην Κύπρο. Σε άλλη χώρα πρέπει να εν σκοτεινά για να τζοιμηθώ. Παραξενιές. Ένιγουέις (πιστεύκω άξιζε 2 τόνους τούτη η λέξη), σκέφτουμε "Γαμώ το, πάλε έκρουσε η λάμπα", θωρώ ποτζιεί, θωρώ ποδά, θωρώ ότι ούλλα μου τα ηλεκτρονικά εν εφκάλλαν μισό φωτούι, τζιαι καταλάβω πως έπεσε το ρεύμα. Πάω στο μπάνιο, αννοίω το παράθυρο, τζιαι έξω ήταν όπως την Δευτέρα Παρουσία. Ο ουρανός κάτασπρος με ένα ελαφρύ γκρι, τζιαι ένα φωτούδι να διαπερνά την ασπρίλα τζιαι να εξαπλώνεται τζιαι να σε κάμνει να κλείεις τα μμάθκια σου όπως τούτον . Ωραία.

Ουάου Νο.2: Αππάρεντλι σπίτι μας όταν κόφκεται το ρεύμα, κόφκεται τζιαι το νερό. Με χαρά σας ανακοινώνω ότι ενύφτηκα, έπλυνα τα χέρια μου τζιαι εβούρτσισα τα δόντια μου με Αύρα. Ούτε η Paris μας μπορεί να μεν έχει έτσι luxuries. Ευτυχώς τα camping trips around Europe το καλοκαίρι που επέρασε επροπονήσαν με καλά στις χίλιες και μία χρήσεις μιας μπουκάλας μεταλλικού νερού.

Ουάου Νο.3: Πάμε στα πιο ταραμένα. Πάντα λαλώ σε ούλλους μου τους φίλους ότι είμαι λλίο psychic, τζιαι εν με πιστέφκουν. Γάροι. Καλά, όι τζιαι μέντιουμ, αλλά τα όνειρα μου μερικές φορές προσπαθούν να εν in touch με την πραγματικότητα. Ας πούμε, μετά το trip down memory lane με την Αύρα στο μπάνιο, εθυμήθηκα ότι είδα όνειρο εμένα τζιαι κάτι φίλες να οδηγούμε για να πάμε Πόλη Χρυσοχούς!

Καλά έννεν τόσο κκουλ, παραδέχουμαι το.

Εν τω μεταξύ everything back to normal με τη Δευτέρα Παρουσία (εκτός που το ρεύμα, τζείνο πρέπει να εν κομμένο 'κόμα). Ο ήλιος να καίει τζιαι 'γω χαρωπά τα δυο μου χέρια να κτυπώ στο ταμπλό του αυτοκινήτου επειδή εξαναστάκκωσα στην κίνηση.

Ουάου Νο.4: Σαν οδηγούσα στην αγαπημένη μου Νίκης (εν ξέρω γιατί, δουλεύκει στροφές ο εγκέφαλος μου τζιαμέ, αλλόπως εν επειδή οι στροφές του αυτοκινήτου με δυσκολία περνούν τες 1000) εθυμήθηκα το άλλο μου όνειρο (πρέπει να σας έτυχε να ξυπνάτε τζιαι να τρώτε τη μέρα σας να προσπαθείτε να θυμηθείτε τι όνειρο είδατε εψές). Με μεγάλη ευτυχία εκατάλαβα ότι ο αγαπημένος πρώην εξαναπετάχτηκε μέστο όνειρο μου, τζιαι όι μόνο τούτο, ήταν μαζί με την κκουλ κοπέλλα που έφυε που τη δουλειά την περασμένη Παρασκευή τζιαι άφηκε κενό στο γραφείο πουπίσω μου. Τζίνη ήταν που τζίνους τους ανθρώπους που έρκουνται τζιαι φέφκουν που τη ζωή σου έτσι περαστικά αλλά αφήνουν ένα σημάδι. Γι'αυτό που το όνειρο ήταν δυσάρεστο. Επειδή άμα λέω "ήταν μαζί", εννοώ "ήταν μαζί". Ο γάρος. Να μου χαλάσει την εντύπωση που έχω τζιαι για ένα πλάσμα που εγνώρισα τζιαι έννεν ψωνισμένο, ούτε ήθελε ποττέ της να κάμει το Chartered. Εγύρισε μου, επειδή όποτε τον θωρώ εν η φάση που θέλω να του δώσω το double finger τζιαι να του παουρίσω "Fuck you, and FUCK YOU!", φάση Μπέργκερ (πρώην της Carrie, σάικκο, ανασφαλής, αλλά είχε Pulitzer γαμώ το) στο Sex and the City. Εν εφτάσαμε σε έτσι επίπεδα ακόμα, προς το παρόν όποτε διασταυρώνουνται οι δρόμοι μας απλά γυρίζω που την άλλη. Ναι, είμαι ώριμη κορούδα. Αν δεν ήταν πιασμένη η πλάτη μου ήταν να μου κάμω τζιαι ένα φιλικό ππατ-ππατ πάνω.

Ουάου Νο.5: (τούτο ΔΕΝ είναι σαρκαστικό) ΗΡΤΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΜΟΥ!!

Ουάου Νο.6: Επήα παλιά Λευκωσία εχτές τζιαι έφκαλα κάτι φωτογραφίες τζιαι εφκήκαν ωραίες τζιαι εχάρηκα.


ΥΓ Για τον "παπά" που εσκότωσε τον γιο του επειδή ήταν γκέι: ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΚΤΗΝΟ. Μπράβο. Και εις ανώτερα. Εν τέρατα σαν εσάς που έπρεπε να επαίζαν.
ΥΓ2 Σιγά που ήταν να πιάσει η Ομόνοια τον Γιούρκα. Γαμώ το. Εν τζιαι ωραίο παιδί.

2 comments:

  1. γειά σου κόρη πολλοπάιτη με τα όνειρα σου! συνέχισε να γράφεις τζιαι έσιεις χάζι :)

    ReplyDelete
  2. Θέκκιου Αχάπαρη μου! Εν να προσπαθήσω, ελπίζω να μεν μας φαν τα Λοντίνα τωρά που εν να πάμε πίσω. Εψές εν επρόλαβα να δω όνειρο πάντως, εξύπνησα πριν την ώρα μου επειδή ενόμισα ότι ήταν να πάω δουλειά τζιαι άρκησα πάλε.

    ReplyDelete