Friday, September 25, 2009

Τετέλεσθαι.

2 τζιαι πόψε.

Επήεν επισήμως τζιαι τούτο το καλοτζαίρι (για τους φοιτητές μετρά τζιαι ο Σεπτέμβρης). Εκάμαμεν τες δουλειές των τελευταιών ημερών (δηλαδή της τελευταίας στιγμής), επήαμεν τους γιατρούς μας, επεράσαμεν ένα μικρό scare (ήταν σιέσιμο βασικά, αλλά τελικά τίποτε ανησυχητικό), εβάλαμε τζιαι τα εμβόλια μας (άρκεψεν το χέρι μου να γίνεται ταούλλιν ήδη) τζιαι εμπήκα στη φάση που ακουώ progressive rock, trip hop τζιαι οτιδήποτε άλλο κάμνει σε τζιαι νιώθεις νάκκον "αλλού" άμαν το ακούεις. Εν η αλλαγή του καιρού, μυρίζεσαι το γυρώ σου, ο κόσμος ηρεμά λλίο, τζιαι η διάθεση του καλοκαιριού φέφκει σιγά-σιγά για να μπει στον τόπο της το κλασσικό καθημερινό άγχος της ρουτίνας (το οποίο θα νικήσω - ΧΑ!)

Τα resolutions μου αρέσκει μου να τα κάμνω έτσι καιρό, διότι η Πρωτοχρονιά εν σκατά τζιαι εν πολλά καταθληπτική. Εν μου εμπνέει να αλλάξω τίποτε πάνω μου, απλά κάμνει με να θέλω να μείνω στο κρεβάτι μου για πάντα. Τωρά, οι μπαταρίες γεμίζουν (σε αντίθεση με τα Χριστούγεννα που σπάζεις που το φαϊν τζιαι ρυάς τζιαι θέλεις να τους παίξεις ούλλους με το σιηπέττο), τζιαι θωρείς τα πράματα με λλίην παραπάνω αισιοδοξία. Μιας τζιαι εν με ξέρετε, έτσι εν θα κάτσετε πάνω στα τζιέρρατα μου, ορίστε τι θέλω να κάμω:

  • Λοιπόν, θέλω να κόψω το κάπνισμα. Εν να έρτει σιγά σιγά, πάντα ελαλούσα εν να το έκαμνα όταν θα εμείνισκα έγκυος αλλά εν το θωρώ να έρκεται τζιαι οι πνεύμονες μου αρκέψαν τα παράπονα.
  • Θέλω να μάθω να παίζω καινούριο μουσικό όργανο. Ντραμς εν μπορώ λόγω έλλειψης χώρου στο φλατ στο Λονδίνο, έτσι μάλλον βιολί ή κάποιο πνευστό.
  • Θέλω να σταματήσουν να με κόφτουν ορισμένα πράματα.
  • Θα δω ούλλα τα έργα στη λίστα μου.
Αυτάααα. Να μεν βάλουμε τζιαι πολλή πίεση του εαυτού. Τα υπόλοιπα σιγά σιγά. Προς το παρόν έχω πρόβλημα με το τι εν να κάμνω τόσες ώρες πάνω στο αεροπλάνο:

Sopranos or Mad Men?

6 comments:

  1. εγω βλεπω το fringe και εχω πορωθει..

    ReplyDelete
  2. Πολλοπάητη καλήν αρχήν. Hurray για τα resolutions, ειδικά για πρώτο, και εγώ τα ίδια ελάλουν (από τα 23) για το τσιγάρο. Ευτυχώς δεν εχρειάστηκε να μείνω έγκυος για να το κόψω :PP μιχιχιχι

    ReplyDelete
  3. heh tziai egw etsi kairo kamnw ta resolutions mou, logw tou kairou pou allazei tziai endiknitai i perisillogi.. gia fetos omws enexw resolutions, prepei na anisixisw?

    ReplyDelete
  4. Θέλετε να κάμουμε δικό μας club/κίνημα/αίρεση που να ξεκινά το νέον έτος τον Σεπτέβρη;

    καλή επιτυχία με το κάπνισμα!

    ReplyDelete
  5. Thanks guys. Πάω τα καλά πάντως, έχει που τα εψές να καπνίσω. Στόχος 1: να μεν καπνίσω ώσπου να φτάσω Λονδίνο.

    Εγώ γουστάρω πολλά η Πρωτοχρονιά να εν Σεπτέμβρη. Ένι που ένι κατάθλιψη, ας την βάλουμε τζιαι μετά το καλοκαίρι έτσι για το γαμώτο.

    Αχάπαρη, μεν ανησυχάς μάνα μου. Εμείς που τα βάλλουμε κάμνουμε τα;

    Πράσινη νεράιδα, το Fringe τι φάση ένι; Σημείωση είμαι άρρωστη με House, True Blood τζιαι Weeds, τζιαι όταν ετέλειωσα το Six Feet Under έπαθα μίνι-κατάθλιψη. Έτσι για να έχεις υπόψη τα γούστα μου/την πελλάρα μου.

    ReplyDelete
  6. νομιζω θα σου αρεσει...
    ειναι λιγο sci-fi,με λιγο αστυνομικοπεριπετεια, γκομενοδουλειες κλπ κλπ.
    το πρωτο επεισοδιο μαλλον θα σε ξενισει.δες μεχρι το τριτο,και μετα αποφασισε αν θα το παρατησεις...

    ReplyDelete